Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Ράλλυ Βουλγαρίας
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2024  / Ράλλυ Βουλγαρίας  / Νέα Αγώνα  / Αρθρο

Ράλλυ Βουλγαρίας:  Γαλλική υπόθεση...

Ο Loeb πιστοποίησε τον τίτλο του φαβορί, κερδίζοντας και τις 4 σημερινές ε.δ.
Ο Dani Sordo αν και δεύτερος δεν είναι ικανοποιημένος από τους χρόνους του, ενώ το πρωί αντιμετώπισε προβλήματα υποστροφής.
Ο Solberg είναι στη μάχη της κορυφής, και θα προσπαθήσει να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση από τον Sordo.
Απογοήτευση στην Ford, αφού τα Focus αδυνατούν να ακολουθήσουν τις επιδόσεις των Citroen C4.
Η καλύτερη εμφάνιση του Raikkonen μέχρι σήμερα διακόπηκε πρόωρα από μία έξοδο, αν και ο Φιλανδός θα επιστρέψει αύριο στις ε.δ. υπό καθεστώς superally.
O Mathieu Arzeno με το Citroen C2 S1600 οδηγεί την κούρσα της συγκλονιστικής μάχης στο JWRC!
Καμία απολύτως έκπληξη! Όπως αναμενόταν, Sebastien Loeb και Citroen ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι του πρώτου σκέλους του Ράλλυ Βουλγαρίας, την ώρα που οι C4 φιγουράρουν στις τρεις πρώτες θέσεις της κατάταξης, αν και χωρίς τα όποια απρόοπτα θα μπορούσαν να ήταν στις πέντε πρώτες! Πλέον, ακόμα κια δια γυμνού οφθαλμού είναι φανερή η διαφορά μεταξύ των Focus και των C4, με τους ανθρώπους της Ford να προβληματίζονται, αφού είναι γνωστό ότι το τελευταίο διάστημα πραγματοποίησαν εκτεταμένες δοκιμές εξέλιξης στην άσφαλτο. Όμως, όπως αποδείχθηκε, αυτό δεν ήταν αρκετό. Έτσι, με το καλημέρα και οι πέντε Citroen έδειξαν το δρόμο. Φυσικά, μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν ο Sebastien Loeb, ο οποίος έκανε τον ταχύτερο χρόνο και στις τέσσερις σημερινές ειδικές διαδρομές. Ο Γάλλος ήταν για ακόμα μία φορά ανίκητος, δείχνοντας ότι και αυτός ο ασφάλτινος αγώνας θα είναι ξεκάθαρα δική του υπόθεση. Είναι χαρακτηριστικό, ότι και οι διαφορές του από τους διώκτες του ήταν σημαντικές, με αποτέλεσμα να δείχνει να έχει στα χέρια του τον απόλυτο έλεγχο του αγώνα. Αν λοιπόν διατηρήσει το ρυθμό και τη συγκέντρωση του, η πρόβλεψη μας είναι ότι πολύ δύσκολα θα χάσει αυτόν τον αγώνα.

Πιο πίσω, ο Dani Sordo μπορεί να βρίσκεται στη δεύτερη θέση της γενικής, αλλά αναμφίβολα δεν είναι και τόσο ικανοποιημένος. Ο Ισπανός ήθελε να κάνει το κάτι παραπάνω σε αυτόν τον αγώνα, και για αυτόν ακριβώς το λόγο πίεσε από την αρχή του σκέλους. Όμως, όπως υποστήριξε ο ίδιος εξάλλου, αντιμετώπισε σημαντικά προβλήματα υποστροφής με αποτέλεσμα να χάσει την αυτοπεοίθηση του και μαζί χρόνο. Το πλέον ανησυχητικό για τον ίδιο, ήταν ότι στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, δεν ήταν όσο ταχύτερος περίμενε ο ίδιος, αλλά και οι περισσότεροι από εμάς, από τον Sebastien Ogier. Ο νεαρός Γάλλος που και αυτό το Σαββατοκύριακο είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος λόγω των συζητήσεων που έχει με τη Ford, ήταν στη μάχη της δεύτερης θέσης, μέχρι ένα λάθος στην 3η ειδική, όταν και πήγε ευθεία σε μία διασταύρωση και έχασε περισσότερο από ένα λεπτό στην προσπάθεια του να επαναφέρει το αυτοκίνητο στο δρόμο. Παρόλα αυτά, οι χρόνοι ήταν εξαιρετικοί και παρόλο που βρίσκεται στην 6η θέση, μοιάζει δεδομένο ότι αύριο θα πιέσει και λογικά θα ξεπεράσει το εμπόδιο των Ford Focus που βρίσκονται στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα.

Βλέπετε, η ομάδα του Malcolm Wilson υπολείπεται σημαντικά και μοιάζει απίθανο οι Hirvonen και Latvala να απειλήσουν τον Petter Solberg, ο οποίος και φιγουράρει στην 3η θέση της γενικής! Ο Νορβηγός, παρόλο που ακόμα προσπαθεί να προσαρμοστεί με τον νέο του συνοδηγό, τον γνωστό μας από την παρουσία του στο δεξί μπάκετ του Γιάννη Παπαδημητρίου, Chris Patterson, έχει σημειώσει πολύ καλούς χρόνους, οι οποίοι και τον διατηρούσαν στη μάχη του βάθρου. Βέβαια, για να ανέβει σε αυτό χρειάστηκε να χάσει χρόνο ο Ogier, ενώ είχε τη μάχη του και με τον Kimi Raikkonen ο οποίος μέχρι τη στιγμή της εγκατάλειψης του έκανε δύσκολη τη ζωή του Νορβηγού. Ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, πραγματοποίησε αναμφίβολα την κορυφαία εμφάνιση του στο WRC και είναι κρίμα που αυτή έληξε άδοξα στην τελευταία ειδική του σκέλους, όταν η C4 κατέληξε εκτός δρόμου. Το πλήρωμα δεν αντιμετώπισε το παραμικρό πρόβλημα, ενώ σύμφωνα με τους τεχνικούς της Citroen θα μπορέσει να επανεκκίνησει αύριο. Ο Φιλανδός ήταν εντυπωσιακός, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αυτός ήταν μόλις ο δεύτερος αγώνας του με το αυτοκίνητο στην άσφαλτο, σημειώνοντας μάλιστα σε κάποιους ενδιάμεσους χρόνους, επιδόσεις καλύτερες ακόμα και από αυτές του Sebastien Loeb! Φυσικά, για σύγκριση με τους οδηγούς της Ford, ούτε λόγος, αφού ο Kimi ήταν μακράν ταχύτερος. Σίγουρα, στους επόμενους ασφάλτινους αγώνες ο Φιλανδός μπορεί να αποτελέσει την ευχάριστη έκπληξη, αν και αύριο αναμένουμε τους χρόνους του με μεγάλο ενδιαφέρον!

Όπως είναι φυσιολογικό, στο στρατόπεδο της Ford επικρατεί κατήφεια και απογοήτευση. Ο Malcolm Wilson και οι συνεργάτες του δεν μπορούν να πιστέψουν πόσο μακριά είναι τα Focus από τις επιδόσεις των C4, ειδικά μετά από τις εκτεταμένες δοκιμές που πραγματοποίησαν τους μήνες που πέρασαν στην άσφαλτο. Ο Βρετανός μάνατζερ, μάλιστα, δεν κρύφτηκε πίσω από το δάκτυλο του, δηλώνοντας ανοικτά ότι δεν πρέπει να περιμένουμε κάτι περισσότερο από την ομάδα του σε αυτόν τον αγώνα. Όπως ο ίδιος αποκάλυψε, οι τεχνικοί της ομάδας έχουν ήδη Την τηλεμετρία από τα αυτοκίνητα και οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν προβλήματα τόσο υποστροφής, όσο και ισχύς! Σύμφωνα με τον ίδιο, τα Focus χάνουν σημαντικά στα πολύ πατημένα κομμάτια. Κάποιοι, πάντως, αναφέρουν ότι ίσως το ρόλο του να παίζει και το κιβώτιο των πέντε σχέσεων. Η ουσία είναι ότι αμφότεροι οι οδηγοί της ομάδας είναι απογοητευμένοι, γνωρίζοντας ότι πολύ δύσκολα θα βρεθούν στη μάχη των κορυφαίων συνδυασμών, αλλά και αντίστοιχη θα είναι η δυσκολία τους να κρατήσουν τον μαινόμενο Sebastien Ogier πίσω τους.

Αρκετά πιο πίσω από τον Γάλλο, ακολουθεί ο Per Gunnar Andersson με το Ford Focus WRC στα χρώματα της Stobart, και μάλιστα στην πρώτη του εμφάνιση με τα χρώματα της ομάδας. Ο νεαρός Σουηδός είναι αναμφίβολα ιδιαίτερα προσκεκτικός αποφεύγοντας τα ρίσκα και προσπαθώντας να παραμείνει στο δρόμο, σημειώνοντας επιδόσεις μακριά από αυτές που μας έχει συνηθίσει. Βέβαια, σε αυτό παίζει το ρόλο του ότι η άσφαλτος δεν είναι ηγ αγαπημένη του επιφάνεια, αλλά και πάλι βρήκε τουλάχιστον τον τρόπο να είναι μπροστά από τον Matthew Wilson. Ο Βρετανός δεν τα βρήκε σκούρα μόνο από τον Σουηδό, αλλά και από τον Ούγγρο Frigyes Turan με το Peugeot 307 WRC! Την πρώτη δεκάδα, συμπληρώνει ο Henning Solberg στην πρώτη του εμφάνιση με το Ford Fiesta S2000, ο οποίος μάλιστα δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για το αυτοκίνητο, χωρίς μάλιστα να αποφύγει και τα καρφιά αναφορικά με τις επιδόσεις του Focus WRC στην άσφαλτο! Συγκεκριμένα, ο Νορβηγός δήλωσε ότι έχει την ταχύτητα που χρειάζεται στην άσφαλτο, αλλά με το Focus είναι αδύνατο να παει σε αυτούς τους ρυθμούς! Μάλιστα, χαρακτήρισε φανταστικό το Fiesta δηλώνοντας ανυπόμονος για την επόμενη χρονιά με το Fiesta WRC!

Όμως, τη μάχη που δεν απολαμβάνουμε στην κορυφή της γενικής κατάταξης, βλέπουμε στο Πρωτάθλημα Νέων ή πιο απλά στο JWRC! Ο Γάλλος Μatthieu Arzeno έκανε την έκπληξη στην πρώτη ειδική και από εκεί και πέρα, παρέμεινε στην ρώτη θέση της κατάταξης διατηρώντας τον «μαινόμενο» Τhierry Neuville (αμφότεροι με Citroen C2 S1600) πίσω του. Η μεταξύ τους διαφορά, βέβαια, σε όλες τις ειδικές ήταν πολύ μικρή και παρά το γεγονός ότι ο δεύτερος κέρδισε τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές, ο Γάλλος παραμένει πρώτος μόλις με 2 δευτερόλεπτα διαφορά. Κοντά τους, όμως, είναι και ο Hans Weijs Jr. με ακόμα ένα Citroen C2 S1600, ο οποίος σητν άσφαλτο είναι ικανός για το καλύτερο. Πάντως, σε αυτόν τον αγώνα είναι φανερή η διαφορά των αυτοκινήτων S1600 έναντι των R3, ειδικά στον νευραλγικό τομέα των φρένων.

Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Βουλγαρίας είχε κύριο χαρακτηριστικό του τον μεγάλο αριθμό κόσμου που βρέθηκε στις ειδικές. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο μεγαλύτερο μήκος και των δύο ειδικών που έγιναν σήμερα υπήρχε πλήθος κόσμου, δίνοντας ένα εξαιρετικό χρώμα στον αγώνα. Βέβαια, πολύ έντονη είναι η παρουσία Ελλήνων θεατών, αφού όπου βρεθείς και όπου σταθείς, είτε πρόκειται για ειδική, είτε για το σέρβις παρκ, είτε στο Μπόροβετς που είναι το επίκεντρο του αγώνα, θα ακούσεις την ελληνθική γλώσσα!

Η αυριανή ημέρα, όμως, ίσως και να είναι διαφορετική. Όχι τόσο στον τομέα των επιδόσεων, αφού δύσκολα τα Ford θα ανατρέψουν την κατάσταση, αλλά αναφορικά με τον καιρό. Τα δελτία καιρού κάνουν λόγο για βροχή, κάτι που ίσως να αλλάξει την υπάρχουσα κατάσταση, επιτρέποντας στους «μπλε» τουλάχιστον να πλησιάσουν τους κυρίαρχους Γάλλους._Π.Τ.panost@4troxoi.gr

Επίσημο site αγώνα: www.rallybulgaria.com
Επίσημο site WRC: www.wrc.com
Σε δικό τους αγώνα είναι οι Citroen C4 αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά την ξεκάθαρη υπεροχή τους στην άσφαλτο...